INApartments Reception

wdraża usługi

w inwestycji przy ul. Tartacznej 3

INApartments Reception to nowa forma naszych usług concierge – zoptymalizowana i dopasowana do oczekiwań klientów – mieszkańców i właścicieli inwestycji apartamentowych. Miło nam poinformować, iż dzięki konsekwencji naszych działań i profesjonalizmowi, od pierwszych dni Nowego Roku zasiedliśmy w Recepcji inwestycji zlokalizowanej przy ul. Tartacznej 3.

Inwestycja Tartaczna 3

Apartamenty Tartaczna to propozycja dla osób ceniących śródmiejskie życie ze wszystkimi jego urokami. Inwestycja położona jest w obrębie historycznego śródmieścia Gdańska, w sąsiedztwie znanych zabytków gdańskiej starówki (ulica Długa, ulica Mariacka, Motława). Potrzeba jedynie kilka minut spacerem aby znaleźć się wśród licznych kafejek, restauracji, klubów i hoteli (Hilton, Fahrenheit). Dla mieszkańców inwestycji obce będą problemy z parkowaniem własnych pojazdów. Pod budynkiem znajduje się obszerna hala garażowa umożliwiająca wygodne i bezpieczne parkowanie.

Kompozycja elewacji budynku nawiązuje do tradycyjnych form gdańskiej kamienicy. Zastosowane nowoczesne materiały oraz rozwiązania techniczne zapewniają wygodę mieszkańcom.

Recepcja

W ramach prowadzonej recepcji, poza dozorem technicznym inwestycji, proponujemy szeroki wachlarz usług dodatkowych – zamówimy sprzątanie apartamentu, przypilnujemy Twojej przesyłki kurierskiej, zarezerwujemy dla Ciebie stolik w restauracji czy zorganizujemy bilety na interesujące Cię wydarzenie. Recepcja prowadzona przez nas to oszczędność czasu i komfort mieszkańców.

Dzięki naszemu nowatorskiemu rozwiązaniu oraz optymalizacji pracy utrzymujemy stałe, korzystne stawki wynagrodzenia, a mieszkańcy zyskują dodatkowe usługi oraz otrzymują kartę klienta, która pozwala im korzystać z wszystkich przywilejów jej posiadania. Służymy codzienną pomocą i wsparciem, ale też zapewniamy korzystne ceny usług w punktach partnerskich.

Oto zakres naszych działań w ramach INApartments Reception:

OBSŁUGA BUDYNKU
  • monitorowanie systemów alarmowych i p/pożarowych,
  • obsługa przycisku antynapadu,
  • kontrola stanu i czystości budynku,
  • zgłaszanie awarii i usterek w obiekcie,
  • raporty o stanie budynku do administracji,
  • wykonywanie systematycznych obchodów pieszych wyznaczonego terenu,
    – stały kontakt z administratorem obiektu,
  • koordynowanie akcji p/pożarowej w razie pożaru,
  • koordynowanie akcji ewakuacyjnej w przypadku sytuacji awaryjnej,
  • nadzór nad ruchem pojazdów, nie wpuszczanie na teren parkingu osób nieupoważnionych
OBSŁUGA RECEPCJI
  • sprawdzanie tożsamości gości i wpuszczanie tylko osób, które były wcześniej umówione,
  • prowadzenie książki gości, wydawanie identyfikatorów gościom,
  • sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem osobowym,
  • powitanie mieszkańców
  • udzielanie pomocy i informacji mieszkańcom,
  • prowadzenie usług dodatkowych – INApartments Reception dla mieszkańców zlecanych z recepcji, telefonicznie oraz e-mailowo,
  • utrzymanie wysokich standardów obsługi w zakresie zatrudniania pracowników recepcji: wykwalifikowani, reprezentacyjni, ze znajomością języków obcych